Korea ékkövei

Baby and I

2018. november 2.
Műfaj: vígjáték

Játékidő: 96 perc

Dátum: 2008. augusztus 14

Ismertető: Joon Soo végzős gimnazista, aki állandóan bajba keveredik, emiatt a szüleinek nem egyszer kell bemenni az iskolába, hogy elrendezzék. Amikor ő és két barátja összeverekszik egy bandával, és ismét fegyelmi tárgyalása lesz, a szülei megelégelik. Elmennek, és otthon hagyják egyedül 10.000 wonnal. Mit is tenne egy ilyen fiú ebben a helyzetben? Hát házibulit csinál két legjobb haverjával! Ám miközben épp bevásárol a bulira, egy percre nem figyel a kocsira, és mire visszanéz már egy kisbaba pislog rá a nagy szemeivel. Egy levél tájékoztatja őt arról, hogy bizony ez az ő kisfia. 

Főszerepben:  Jang Keun-Suk (Han Joon-Su) és Song Ha Yoon (Kim Byeol)


Online: Filmezz.eu és Indavideó

Véleményem: Ez egy nagyon aranyos film volt. Látszik rajta, hogy nem egy mai alkotás, hisz már 10 éves, de a maga idejében és stílusában megállja a helyét.

"Add vissza a kisbabám!"
Adott Joon Soo, aki bármit szívesebben csinál, mintsem tanuljon. Rengetegszer keveredik bajba két legjobb barátjával, amitől a szülei besokallnak, és lelépnek, ő meg ott marad egyedül. Eleinte nem nagyon érdekli a helyzet, a pénzből, amit a szülei otthagytak neki házibulit akar szervezni, és el is megy bevásárolni rá. Épp csak egy pillanatra fordít hátat a kocsinak, és mire visszanéz, már egy pöttöm kisbaba pislog vissza rá egy levéllel, miszerint a gyerek az övé.

Ennyi is lenne az alapsztori. Maga a történet és a kivitelezés nagyon aranyos volt. A film elvileg azt akarta megmutatni, hogy hogyan válik Joon Soo bajkeverőből felelős apává, és hogy mi mindent meg nem tesz a piciért, mindezt megspékelve egy kis humorral, és egy ici-pici romantikával, de tényleg csak egy picivel. Szerintem ezt szépen és élvezetesen sikerült bemutatni.

Nagyon tetszett, ahogy a baba gondolatai is közvetítették, nagyon viccesek voltak. Tetszett még, ahogy Joon Soo eleinte meg akart szabadulni a babától - nevezzük a picit nevén, Wooram -, aztán mikor véletlenül sikerült neki, akkor már lépten-nyomon a babával kapcsolatos emlékeibe botlott, hiányzott neki, és visszarohant érte. Elszorult a szívem, ahogy bemutatták, Joon-Soo mire képes a piciért. Nagyon aranyos volt az ő kapcsolatuk, főleg a legvégére, mikor Joon Soo már nem tudott elszakadni Wooramtól, teljesen megszerette, és az apjaként tekintett rá. Szeretem az olyan filmeket, mint ez, pont emiatt a felállás miatt.


Nem is igazán tudom, mit mondhatnék még róla. Az egyetlen kivetnivalóm, hogy rövid volt. Keveselltem ezt a másfél órát, emiatt picit gyorsan történtek az események, de ezenkívül egyetlen rossz szavam sincs rá. Aranyos volt, vicces, és még sokáig el tudtam volna nézegetni Joon Soo-t és Wooramot. Én mindenkinek tudom ajánlani, egy esti filmnek tökéletes.

6 megjegyzés:

  1. AAAH! Egy kicsit olyasmi lehet, mint a Beelzebub című anime. ♥ Biztos, hogy meg fogom nézni! Köszi, hogy megosztottad velünk ezt a filmet. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt sajnos nem ismerem, így nem tudom megmondani. >< De nekem nagyon tetszett ez a film, aranyos volt, szóval szerintem is nézd meg mindenképpen. :) Aztán majd írd meg, hogy tetszett! ^^

      Törlés
    2. Pont most néztem meg, és ahwww~ Tényleg nagyon aranyos film volt, párszor még könnyeztem is rajta. :"D ♥ Még egyszer köszi, hogy megismertetted velem ezt a cukiságot!^^

      Törlés
    3. Ah, én is sírtam rajta. :D Örülök, hogy tetszett, és nincs mit! ^^

      Törlés
  2. Vivien nagyon köszönöm, ez lesz a délutáni kávém kisérője. Ja és, hogy indán is nèzhető az + a bónusz.

    VálaszTörlés