Korea ékkövei

Kedvenc old-kpop dalaim | Part 2 (G-S)

2020. május 1.
Meg is hoztam a korábbi lista folytatását, amiben a kedvenc régi k-pop dalaimat szedtem össze. Kellemes nosztalgiázást!


G.NA - I'll get lost, you go your way
Annak idején, mikor rátaláltam hetekig hallgattam egyhuzamban olyan király.

Girls' Generation - Let It Rain
Ez japán, szóval technikailag nem minősül kpopnak...
de akkor is betettem ide.


GOT7 - If You Do
Te jó ég, ez a dal már majdnem 5 éves, de még mindig a kedvencem GOT7 dalom.
Szerintem az egyik legjobb számuk.

Hoya - Pretending I'm Ok
Istenem, de hiányzik nekem az Infinite-ből. :( Akárki akármit is mondd,
ő mindig is az Infiniet tagja lesz. Hét évet nem lehet csak úgy kitörölni.

Infinite - Back
Most NEM fogom belinkelni az összes Infinite számot... Esküszöm.
De ez a dal még mindig nagyon király.


Infinite - Bad
És akkor az emberek megkérdezik, hogy miért az Infinite a kedvenc bandám...
Ők egy életérzés srácok, ez pedig a legaestheticebb (és ijesztőbb) videójuk.
Stan talent. 

Infinite - Between Me and You
Mert ők élőben is tudnak énekelni *_*

Infinite - Breathe
Imádom a szövegét, olyan gonosz :3


Infinite - Just Another Lonely Night
A leggyönyörűbb japán számuk. *_*

Infinite - Moonlight
Ez az FMV nagyon jó lett. :3

Infinite - Rosinante

Infinite - I don't know
Most már lassan vége... ígérem, hamarosan jön a kövi banda.
De tényleg.

Kim Sungkyu - 41 days
Este, sötétben hazafele jövet a buszon ez a legjobb dal.

LYn, Leo - Blossom tears
A legcsodálatosabb kollab, komolyan. De amúgy az MV nagyon para.
Ha nem ismeritek, mindenképp nézzétek meg!

M.A.P6 - Storm

MBLAQ - Stay
Olyan gyönyörű. :(

MBALQ - This Is War
Mai napig egyik kedvenc MV-m.

MBLAQ - Mona Lisa

NU'EST - Action
(És még mindig nagyon ütős *_*
Jesszus, Ren, el is feledkeztem a hosszú, szőke hajadról :D)

NU'EST - Face
(És Ren itt is nagyon fancy volt a hosszú, szőke hajával ><)

SHINee - Ring Ding Dong
Most van ennél ikonikusabb dal? Hát nincs. 

Song Ji Eun - Don't Look At Me Like That
Ennek a lánynak arany hangja van.

Song Ji Eun - Going Crazy
Újabb ikonikus dal, és király MV.

(Az S betűsök folytatása következik!)
Nos, még mindig nem sikerült a lista végére érnem, sőt, már az előző listát is kiegészítettem, szóval nem tudom, mikor lesz vége. 

Nektek melyik ezek közül a kedvencetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése