Korea ékkövei

Áprilisi fordítások

2018. május 2.
Infinite - I don't know [FMV] (hun sub)

Nagyon-nagyon szeretem ezt a számot a fiúktól, és egyszerűen nem tudtam beérni egy sima fordítással, muszáj volt készítenem hozzá egy FMV-t. Szám szerint ez a 2. FMV-m, tehát tutira nem tökéletes, de azért remélem, tetszeni fog nektek. 


Infinite Weekly Idol - Tell me 2/3

Végre, egy hónap után meghoztam ezt is. Már csak egy részlet van vissza, és akkor fent is lesz az egész. :) A korábbi videót pedig megtaláljátok a videóban megjelenő kis (i)-betűre kattintva.


VIXX - Scentist

Egyszerűen imádom ezt az MV-t! :O Iszonyatosan jó lett! Mindenképp nézzétek meg!


IN2IT - SnapShot


IMFACT - The Light

Egyszerűen imádom ennek a számnak a szövegét! Az MV meg a maga a dal annyira nem fogott meg, de a szövegét nagyon szeretem.


Super Junior - Lo Siento

Egyértelműen ez a kedvenc számom a hónapban. Miután kijött napokig szinte csak ezt hallgattam. Nagyon-nagyon jó lett!



EXO-CBX - Blooming Day


Holland - Neverland

Nem tudok rá más mondani, imádom.


Lovelyz - That Day

Nem szeretem a lánybandákat, őket se annyira, de ez a szám egész jó.


Infinite - Wings

Hát erre nem is kell mit mondanom, szerintem már mind tudjátok, hogy imádom a fiúkat, akármit csinálnak, akármit énekelnek, imádom őket.


VIXX - Eternity

Ezt a videót egyszer már kitettem, de a napokban pont belefutottam YT-n (milyen aranyos, hogy a saját videóimat ajánlja nekem megnézésre, nem?), és észrevettem benne eléggé idegesítő időzítési hibákat, úgyhogy gyorsan letöröltem, kijavítottam és kitettem újra.


Infinite - Follow Me

Nem is én lennék, ha nem készítenék legalább egy Infinite fordítást havonta. 

És kérésre elkészítettem a Cross Gene - Tegami számát is, de ezt sajnos a YT letiltja, így csak Indavideóra tudtam kitenni. IDE kattintva megnézhetitek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése