Korea ékkövei

Cinderella and Four Knights

2017. szeptember 17.
Műfaj: romantikus, vígjáték

Részek száma: 16

Dátum: 2016

Főszerepben: Jung Il Woo (Kang Ji-Woon), Park So-Dam (Eun Ha-Won), Ahn Jae-Hyeon (Kang Hyun-Min), Lee Jung-Shin (Kang Seo-Woo), Son Na-Eun (Park Hye-Ji)

Ismertető: Eun Ha Won (Park So Dam) egy középiskolás diák, aki arról álmodik, hogy egyszer tanár válik belőle, ám oktatásához pénzre van szüksége. Egy nap segít valakinek, nem sokkal később pedig már egy kastélyban él, három harmadik generációs chaebol unokatestvérrel. Kang Hyun-Min (Ahn Jae Hyun) gazdag, aki azt csinál, amit csak akar, míg Kang Ji Woon (Jung Il Woo) lágyszívű, de magányos és vad. A harmadik unokatestvér, Kang Seo Woo (Lee Jung Shin), énekes-dalszerző, aki igen jól bánik Ha Won-nal. Lee Yoon Sung (Choi Min) pedig az elnök titkára, és testőre. Vajon hogy kerül ki a fiatal lány ebből az izgalmas szituációból? 


Online: Felirat



Véleményem: Ezt a sorozatot a címe alapján választottam ki, mert nagyon szeretem a Disney meséket, és a feldolgozásokat is szívesen megnézem, szóval örültem, mikor láttam, hogy Dél-Korea is hozzányúlt a régi meséhez. 

Nekem már maga az alapfelállás is nagyon tetszett: adott 3 három szuper-helyes, de annál beképzeltebb srác, akik összeakadnak a totálisan ellentétesen működő női párjukkal. Eun Ha-Won egy kedves, jószívű lány, aki remekül gondoskodik önmagáról, hiszen a családja konkrétan a létezését is utálja. Nagyon örültem, amiért nem egy állandóan nyavalygó főszereplőt kaptunk, hanem egy pozitív, mosolygó lányt, aki nem szorult mások segítségére és a legtöbb helyzetben feltalálta magát.. Szerintem egy nagyon erős karakter volt.


Tetszett a sorozat nemes egyszerűsége, hogy a történet nem fajult melodrámává, és ezt a „se veled, se nélküled” dolgot is csak az egészséges mértékekig húzták. Ezer hálám és dicsőítő imám, hogy a főhősnő nem agyalt a két srác között, hanem a legelején letette a voksát az egyik mellett, és nem ingott meg egyszer sem. 


Aki nekem nagyon nem volt szimpatikus, az Hyeji. Illetve nem is úgy konkrétan vele volt problémám, hanem a “kapcsolatával” Hyunminnal. Amit azok ketten műveltek, attól néha borsódzott a hátam. Félig-meddig megértettem Hyunmin indokait, néha még Hyejiét is, de az én gyomromnak ez akkor is sok volt. Olyan sokáig húzták ezt a “se veled, se nélküled” dolgot, hogy már alig vártam, hogy véget érjenek a közös jeleneteik. Szó szerint fellélegeztem, mikor megoldották a dolgokat, mert már annyira elegem volt kettejükből. Hyunminnal önmagában semmi bajom nem volt, szerettem a karaktert, ő dobta fel az egész sorozatot, de ez a szál nekem nagyon nem jött be.


Seowoo-t kicsit sajnáltam, mert nem kapott valami nagy hangsúlyt a karakter, pedig szerintem a három fiú közül ő volt a legaranyosabb. Eun Ha-Won szegényre egy picike figyelmet sem fordított, pedig milyen imádni való volt... Na de ha nem, hát nem.


Összességében én úgy gondolom, hogy egy nagyon jó sorozat kerekedett ki ebből a meséből. Kellően voltak benne csavarok, amik bár nem egetrengető fordulatok voltak, de mégis elérték, hogy folyamatosan izguljunk. A romantikus jelenetek nagyon édesek voltak, nem bonyolították túl a történetet és a kapcsolatokat sem (Hyeji és Hyunmin a kivétel). Egy nagyszerű, kellemes élmény volt az a sorozat, bátran ajánlom mindenkinek.


5 megjegyzés:

  1. Már elnézést, de a filmbaráton nem lehet megnézni, mivel be kell jelentkezni, de nekem nincs fiókom. A filmezz.eu-n meg nem adja be.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sorozatbarátra meghívó kell, hogy használhasd. Ha van ismerősöd, aki használja, kérd meg, hogy küldjön, vagy írj nekem a bvivikpopfansub@gmail.com emailcímre, küldd el emailcímed, és én is tudok küldeni. A filmezz.eu pedig nem tudom, neked miért nem működik, én meg tudom ott nyitni. :O

      Törlés
  2. Sziasztok! Én is szeretném megnézni, de sajnos nekem sincs ismerősöm, aki meghívót tudna küldeni. Ha van rá lehetőséged küldenél nekem is meghívót?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem már sajnos elfogyott a meghívóm. :/ De bármelyik facebookos csoportba kiírod, valaki biztos lesz, akinek van még, és akkor ott lerendezitek. :)

      Törlés