Korea ékkövei

Havi összegző

2018. március 4.
Annyeong!

Ismét egy havi összegzővel érkeztem. Végre sikerült befejeznem az Infinite - Top Seed albumának fordítását. Készítettem is az egésznek egy lejátszási listát, amit ide kattintva meg is nézhettek: Infinite - Top Seed album. Remélem, nektek is tetszett a fiúk számai, és meg vagytok elégedve a fordítással.

Ezenkívül Kim Sunggyu új MV-je, a True Love is sorra került, amit egyébként én az első másodperctől az utolsóig imádok! Gyönyörű lett a szám, ez a srác sosem okoz csalódást! A videóra kattintva gyönyörködhettek is benne, illetve abban, hogy milyen szép lett a szám szövege!


A Seventeen - Thanks című számának fordítására is ebben a hónapban került sor. Egész a jó lett a szám, szép a szövege is.


Na és itt a személyes kedvencem, az N.Flying Hot Potatoja. Nem csak hogy nagyon jó a szám, meg a hangulata, még a szövege is baromi jó! Én nagyon jót szórakoztam a szám fordítása alatt. A videó alatt találtok magyarázatot is a szövegre, ha esetleg nem értenétek. :)


A Golden Child is nemrég tért vissza az It's U-val, ami szintén kikerült a csatornára felirattal.



A SHINee - Excuse Me Miss-je kérésre készült, külön ehhez a koncertfelvételhez.


A Cross Gene - Black or White-ja ma került ki, úgyhogy gondoltam, őket is hozzáadom ehhez a listához. Mellesleg imádom ezt a számot, hát még a videót! Kissé pszichopata, de nekem bejön. :D


A végére hagytam az Infinite - Back-jét, amit egyszer már megosztottam, azonban hibát véltem felfedezni benne, azért letöröltem, és kitettem az új változatot. :) 


Remélem, tetszeni fognak a feliratok! Ha szeretnétek fordítást kérni, akkor a bvivikpopfansub@gmail.com email címen megtehetitek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése