Korea ékkövei

Love Forecast

2018. március 29.
Műfaj: romantikus, vígjáték

Dátum: 2015

Játékidő: 118 perc

Főszerepben: Moon Chae Won (Kim Hyun Woo) és Lee Seung Gi (Kang Joon Soo)

Ismertető: A szerelem nem egyszerű, ezt tapasztalhatja meg a film két főhőse is, Kang Joon Soo és Kim Hyun Woo. Joon Soo egy kedves, fiatal srác, akinek egy kapcsolata sem tartott tovább 100 napnál. Hyun Woo csinos időjárás-jelentő, aki titokban a felettesével találkozgat. Egyikük szerelmi élete sem tökéletes, de ők ketten jól megértik egymást, mindent tudnak egymásról, hiszem már 18 éve a legjobb barátok. Ráadásul Joon Soo már nagyon régóta szereti Hyun Woot. Vajon egy 18 éve tartó barátságból lehet szerelem?


Online: Mozicsillag

Felirat letöltés: ITT

Vélemény: Szeretem a vidám, humoros filmeket, és a Love Forecast megadta ezt nekem. Mostanában vágytam valami könnyed, vicces filmre a sok komoly, nehezen emészthető dráma és film után, és nagyon örültem, hogy végül rátaláltam erre. Még akkor is, ha a film egy kicsit tipikus volt, még akkor is, ha előre tudtam a végét, egyszerűen csak jó volt nevetni a szereplőkön, a vicces szituációjukon, a személyiségükön. Merthogy a tipikus sztori mellé nagyon jó karaktereket kaptunk. Mindkét főhőst nagyon szerettem, az őrültségeikkel igazán összeillettek, kiegészítették egymást, még ha erre kissé későn is jöttek rá.

Tele volt jobbnál jobb poénokkal, pörgős és aranyos volt. Szerencsére semmit sem bonyolítottak túl, mostanában sehogy sem tudok megbékélni a melodramatikus szituációkkal, és örültem nagyon, hogy itt ez nem rontotta el a történetet. Még a végén az a szerelmi vallomás is valami fenomenális volt, egyáltalán nem volt nyálas, hanem végtelenül cuki és vicces. 

A sztori elejétől a végig lendületes, gördülékeny maradt, nem voltak unalmas percek, és ez nagy pluszpont. Mint mondtam, a történet egy kicsit tipikus volt, két barát, akiknek a barátsága értelemszerűen többé válik, ami kisebb-nagyobb gondokhoz vezet. Bár eléggé lerágott csont a történet, és ez sem mutatott semmi újat, ennek ellenére iszonyúan élveztem. A karakterek, a poénok és a szituációk egészen új szintre emelték a filmet. 

Kang Joon Soo egy szerencsétlen félnótás volt, aki rémesen balszerencsés volt a szerelemben, egyik kapcsolata sem tartott tovább 100 napnál. Volt olyan barátnője, aki egy nappal az évforduló előtt, és volt olyan, aki épp az évfordulón dobta. Egyik nőt sem tudta megértei, és mindig ők dobták Joon Soot. Ráadásul szerelmes a legjobb barátjába. Egyszóval szegény elég peches a szerelemben. Nagyon szerettem őt, nem egyszer nevettetett meg a hülyeségeivel és a bénázásaival. Sajnáltam is kicsit őt néha, főleg hogy nem tudta megnyerni Hyun Woo szívét, hiába próbálkozott, valahogy mindig minden balul sült el. De iszonyúan törődött a lánnyal, ezt nem is egyszer bizonyította. Végül pedig igazán büszke voltam rá, mikor és főleg ahogyan szerelmet vallott. A színésszel most találkoztam először, de nagy volt az alakítása, szóval remélem, látom még őt. 

Hyun Woonak eleinte úgy tűnhetett, hogy rémesen rossz személyisége van, de én őt is nagyon szerettem. Bolondos volt, kalandos, kissé vad, megzabolázhatatlan, olyan igazi izgága, nyughatatlan lélek, aki mindig belekeveredett valamibe. Mindig pörgött, mindig mosolygott és poénkodott, bár igaz, hogy néha elég kibírhatatlanul viselkedett. Eléggé rendetlen, kissé beképzelt, állandóan iszik és sertés lábat eszik. Szerintem minden rossz tulajdonsága megvolt, amit csak egy nő birtokolhat, és mégis nagyon szeretni való volt.

A romantika nagyon szép volt a filmben, az egész történetet szépen építették fel, nem voltak üresjáratok, minden szépen, gördülékenyen haladt. Mindenkinek tudom ajánlani, hisz egy nagyon jó, humoros és aranyos filmről van szó.

 

2 megjegyzés: