Korea ékkövei

Márciusi fordítások

2018. április 3.

MONSTA X - JEALOUSY

Igazán jóra sikerült ez a szám, pörgős és fülbemászó. A Hero mellett ez lett a másik kedvencem tőlük.


Hoya - Angel

Na jó, ez a hónap kedvenc száma nálam. Imádom, egyszerűen fantasztikus lett! Tudtuk Hoyáról, hogy szeretett volna egy +19-es számot és MV-t, és ezt most meg is csinálta. Nagyszerű lett ez a szám, ahogy a koreográfia is. Dance Machine Hoya visszatért.


Hoya - All Eyes On Me

Annyira büszke vagyok rá! Végre kiadta magából az érzéseit, és ebben a számban cseppet sem visszafogottan elárulta, mi a véleménye azokról, akik hátat fordítottak neki. És egyben azt is elmondja, hogy most végre azt csinálhatja, amit igazán szeret, és a saját útját járhatja. Nagyon büszke vagyok rá, amiért ilyen bátran elmondta, mit gondol és érez. A szám egyértelműen azoknak szól, akik épp akkor hagyták el, mikor a legnagyobb szüksége lett volna rájuk.



Hoya - Point

Ha az "All Eyes On Me" azoknak szólt, akik elhagyták Hoyát, akkor ez a szám azoknak szól, akik végig mellette maradtak, és támogatták őt. A Holyknak. Többek között nekem, csakhogy megmutassam, büszke Holy vagyok! Ezt a számot igazi érzelmi hullámvasút volt fordítani, nem egyszer majdnem elsírtam magam. Remélem, ezekkel a számokkal végre be tudta bizonyítani mindenkinek, hogy érdemes volt várni rá!


Hoya - Sigh

És ezzel elérkeztünk az utolsó számhoz Hoya Shower című albumán. Nagyon szép lassú, szomorú számra sikerült. 


Infinite - Rosinante

Ehhez a számhoz készítettem el életem első FMV-jét. Nem lett tökéletes, hisz ez volt az első, de azért remélem, tetszeni fog nektek.


Yang Yoseob - Where I am Gone

Annyira gyönyörű ez a szám! Yoseobnak mindig olyan szép szóló számai vannak, nagyon szeretem a hangját.


Boyfriend - I'll Be There

Nagyon szeretem ezt a bandát, szinte minden számukat. És döbbenten láttam, hogy ehhez még nem készült magyar felirat, ígyhát gyorsan elkészítettem.


Golden Child - Lady

Na, bevallom, rájuk először csak azért figyeltem fel, mert Daeyeol az Infinites Sungyeolomnak az öccse. De mostanra megszerettem őket, igazán tehetségesek, és ez a számuk nagyon jó lett!


Ezzel a lista nem ért véget, de elég hosszú bejegyzés lenne, ha mindegyik fordítást betenném ide. Kukkantsatok be a csatornámra, ott megtaláljátok a többit is. Többek között Kim Sunggyu 10 Stories albumának számait, és a Got7 Look-ját is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése