Korea ékkövei

Az év legjobb sorozata

2018. december 29.

Sziasztok, kedveseim!


Vége a karácsonynak, hamarosan itt a szilveszter, vagyis 2018-nak lassan vége van. Itt az ideje tehát, hogy kiválasszuk, melyik volt 2018 legjobb sorozata! Ez persze szubjektív, mindenkinek más tetszik, szóval ez inkább amolyan játék. Ez az első, hogy ilyesmit csinálok a blogon, szóval remélem, benne vagytok a játékban!

Hogy mit kell tenned?

  • Kommentben írd le, szerinted melyik volt az a 2018-as sorozat, ami megérdemli az "Az év legjobb sorozata" címet!
  • A kedvenc sorozatodra 2019. január 6-ig szavazhatsz!
  • A sorozatnak koreainak kell lennie, és csak olyan sorozatokat fogadok el, ami 2018. December 31-ig véget érnek!

Ha vége a szavazásnak, összeállítok egy listát nektek, amibe a szavazataitok alapján sorrendbe lesznek állítva a sorozatok.

Egyéb tudnivalók:

*Ha a te kedvenc sorozatodat leírta már valaki semmi gond! Neked is le kell írnod még egyszer, hiszen így fogom tudni összeállítani a listát, hogy melyik sorozat hány szavazatot kapott!

**Több sorozatra is szavazhatsz, nem csak egyre!

Úgyhogy kommentre fel! Kíváncsi vagyok, kinek mi volt a kedvence! 


50 megjegyzés:

  1. Nekem a 2018 legjobb koreai sorozata a: Come and Hug Me volt.

    VálaszTörlés
  2. Nekem a Lawless Lawyer volt a kedvencem idén. Évek óta az első sorozat amit végig tudtam nézni unatkozás nélkül. :D

    VálaszTörlés
  3. 2018-ban a My Ahjussi sorozat volt a legjobb.

    VálaszTörlés
  4. 2018-ban nekem a legjobban a My Mister(Ahjussi) tettszett.Még, ami tettszett A Poem a Day.

    VálaszTörlés
  5. 2018-as év legjobb sorozatai számomra: COME and Hug Me, Wok of love, Thirty But Seventeen, Are you human too, Lawless lawyer



    VálaszTörlés
  6. Számomra a RADIO ROMANCE volt a legjobb 2018-as sorozat, már többször is megnéztem!!!

    VálaszTörlés
  7. Nekem -Lawless Lawyer, Wok of Love, Money Flower- voltak a kedvenceim.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Money Flower sajnos 2017-es sorozat, mert 2017 novemberében kezdték el vetíteni. Ezt nem tudom elfogadni.

      Törlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. 100 Days My Prince, Thirty But Seventeen, Encounter

    VálaszTörlés
  10. Nekem a "The Smile Has Left Your Eyes" tetszett. Bravúros színészgárdával. A sorozat nem vígjáték volt, de nagyon is mélyen elgondolkoztató lélektani, úgymond thriller volt.
    Sokszor kirázott a hideg, a szerelmi szál pedig tragikusan gyönyörű volt és mégis ez tetszett.

    VálaszTörlés
  11. A poem day, Still 17, 100 days my prince

    VálaszTörlés
  12. 100 days my prince, Are you human too?

    VálaszTörlés
  13. 2018-as sorozat Grand Prince, 100 Days My Prince.

    VálaszTörlés
  14. 2018-as sorozat nekem The Smile Has Left Your Eyes és a Are You Human ( megsirattam mind kettőt remek volt )

    VálaszTörlés
  15. 2018. év legjobb sorozata
    1. My Mister
    2. The Smile Has Left Your Eyes
    3. Something in the Rain

    VálaszTörlés
  16. Something in the rain (a hangulata szerintem eszméletlen jó volt)
    De a What's wrong with secretary Kim, az Are you human too és az A poem a day is nagyon tetszett

    VálaszTörlés
  17. A Come and Hug Me és még azt is hozzá teszem előtte a két főszereplőt én láttam semmiben

    VálaszTörlés
  18. Nekem a Thirty but seventeen és a Laughter in Waikiki volt 2018 két legjobb sorozata :)

    VálaszTörlés
  19. Igaz már szavaztam, de most láttam egy csodás sorozatot, és ezt nem lehet kihagyni
    'Hymn of Death / A halál himnusza'

    VálaszTörlés
  20. Számomra 2018-ban a legjobb sorozatok a
    - Thirty But Seventeen
    - Where Stars Land
    voltak. :)

    VálaszTörlés
  21. Nekem a What's wrong with Secretary Kim volt az egyik idei kedvencem. :)
    (...de sok sorozat egyelőre még csak a megnézendők listáján van. :))

    VálaszTörlés
  22. Are you human too? Es a What's wrong with secretary Kim? Tetszett a legjobban.

    VálaszTörlés
  23. 1. My Mister
    2. Children of a Lesser God
    3. Life on Mars
    4. Feel Good to Die
    5. 30 but 17

    VálaszTörlés
  24. Válaszok
    1. Ez sajnos 2017-s sorozat, mivel 2017 decemberében kezdték vetíteni, így nem tudom elfogadni. :/

      Törlés
  25. Sorrendben:
    1. Thirty but seventeen ❤
    2. Are You human too ?
    3. I'm Not a Robot
    Ezt a hármat imádtam a legjobban 2018-ban .

    VálaszTörlés
  26. Are You human too?
    Lawless Lawyer
    ��

    VálaszTörlés
  27. 1./ Feel Good To Die
    2./ I'm Not Robot
    ez a kettő tetszett 2018-ban

    VálaszTörlés
  28. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  29. 1. Misty
    2. My Mister
    3. Poem a Day
    4. My ID Gangnam Beauty

    VálaszTörlés
  30. "The smile has left your eyes", nekem ez tetszett nagyon, én erre szavazok.
    +1 szavazat a férjemtől is ☺
    Jó volt a főszereplő srác Seo In-guk.

    VálaszTörlés
  31. whats wrong with secretary kim

    VálaszTörlés
  32. Are you human too? Nagyon szerettem.

    VálaszTörlés
  33. Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nem 2018-as sorozat, hanem 2016-os. Nem számít bele a szavazásba.

      Törlés
  34. The Beauty Inside.,Hide and Seek, Mask

    VálaszTörlés