Korea ékkövei

BTS - Map Of The Soul: 7 album unboxing

2020. március 14.

Meg kell őrülnöd, hogy épelméjű maradj.

*Dobpergés*
Na, hát azért vagyunk ma itt, hogy meglessük, milyen csodálatosan szuperül néz ki a BTS legújabb albuma, és miféle kincseket rejt magában! Gondolom, sokan tudjátok (de ha nem, hát most megtudjátok), hogy a BTS február 21-én adta ki legújabb albumát, a Map Of The Soul: 7-t. Az album január óta előrendelhető, és mi a húgommal rendeltünk is kettőt, egyet neki, egyet nekem (mert nem, a testvérek nem osztoznak srácok, ez kamu). Az albumok hétfőn (március 9-én) érkeztek meg.

Egy kis háttértörténet: vicces volt, mert egyetemről jöttem haza, és épphogy beléptem a kapun, már meg is láttam a kis papírt a postaládában, hogy csomagom érkezett. Na hát ott Vivi majdnem fiatalon elhalálozott szívinfarktusban, és majdnem hasra is estem, úgy száguldottam be a lakásba - hogy ledobjam a cuccomat, és abban a pillanatban rohanjak is vissza a postára a kis drágaságokért. Kicsit paráztam egyébként, mert valami okos postás azt X-elte be a papíron, hogy "levélcsomag"-om érkezett, két darab, szóval a körmöm rágcsálva szaladtam a postára, hogy most akkor tényleg az albumok érkeztek meg, csak valaki félre x-elte, vagy valami másom jött. Aztán a postás nőci is nekiállt túrni a levelek között - na ott egy kicsit elszontyolodtam -, de végül nem talált nekem szóló levelet, és akkor leesett neki, hogy ja, hát az a két rohadt nagy csomag tartozik hozzám. Úgy megkönnyebbültem, hogy majdnem el is nevettem magam. Gyorsan aláfirkantottam, aztán magamhoz szorítva a két csomagomat, vigyorogva szökdécseltem haza. Viszont nem nyitottam ki rögtön, mert a húgom még nem ért haza, és meg akartam várni, hogy együtt nyissuk ki őket. (Szóval vagy 20 percig csak ültem a székben, és csodáltam a két csomagot, mert hát már csak a tudat, hogy ott voltak az albumaink is felért egy kisebb mennyországgal). 

Azóta eltelt már ugye pár nap, de csak ma gondoltam arra, hogy megmutatom nektek, milyen is az új album, mik vannak benne, stb. Úgyhogy akkor vágjunk is bele.

*Figyelem: Kattintsatok a képekre a jobb minőségért!


Az előrendelést az amazonon keresztül intéztük és random verziókat kaptunk. Az albumnak egyébként 4 verziója van, és rendeléskor nem lehetett kiválasztani, melyiket szeretnénk, hanem meglepetés szerűen kaptunk egyet. A felső rózsaszín az enyém, az az 1. verzió, az alsó kék pedig a 4. verzió, az a húgomé.

Én most csak a sajátomat, vagyis az 1. verziót fogom nektek megmutatni, mert a húgom még az emlékemet is eltörölné a föld színéről, ha megtudná, hogy piszkáltam az övét (szóval reménykedjünk, hogy nem látja meg ez a posztot, mert ugyebár ezekhez a képekhez el kellett emelnem a helyéről az övét. Imádkozzatok értem.)

Így néz ki az 1. verzió:



Igen, jól látjátok: az album nagyon nagy! Sokkal nagyobb, mint az eddigiek, és legalább kétszer akkora, mint az előző album, a Map Of The Soul. 22,3 x 29,5 cm. Mennyi jóság fér egy ekkora albumba, igaz? Úgyhogy akkor gyorsan nyissuk is ki, és nézzük meg, mi van ebben a szépségben!

A CD
Így néz ki belülről
Mint látjátok, a bal oldalon van a kincset érő CD, ami mellesleg szerintem nagyon szép, tetszik a dizájnja, míg a jobb oldalon a rajongok szívét csordultig töltő kis mütyűrkék, és ajándékok, amik nélkül nem lenne felhőtlen az öröm! A CD egyébként eddig jól funkcionál, már négyszer hallgattam végig gond nélkül. Rögtön legfelül van a gyönyörű poszter - egyébként mindegyik albumban más poszter van, a húgoméba a másik koncepció fotósorozatból készült poszter került -, aminek tökéletes helye lesz majd a falon (de egyelőre még sajnos nem kerültek fel). Muszáj elmondanom, hogy kicsit fáj a szívem, hogy így összehajtogatták, mert néztem unboxing videókat, és az amerikaiak például összetekerve kapták, és mikor kibontják, hibátlan állapotban van. Sokkal jobb lett volna, ha a mi csomagunkra is így vigyáznak, de hát most már mindegy.


Poszter

Mütyűrkék

Na és akkor most jönnek a legjobb dolgok: a kis mütyűrkék. Az albumok mindig tartalmaznak egy csomó kis apróságot, amik kiegészítik, és emelik az élményt. Ehhez most kaptunk egy fotókártyát: mindegyik albumhoz másik jár, az enyémben Jin volt, a húgoméban Namjoon. Kaptunk egy csapatképet is, aminek a hátulján szerepel a fiúk aláírása. (Ezzel elszenvedtünk egy darabig, míg kibogarásztuk, hogy melyik aláírás, kihez tartozik.) Kaptunk egy csomó matricát, egy színezőt (legalábbis a külföldi unboxingok alapján azt hiszem, ez erre funkcionál), illetve egy kis noteszt amiben a fiúk jegyzetei szerepelnek, különböző időpontokból. Kicsit sajnálom, hogy az egész koreaiul van, és nem kaptunk egy olyat is, amiben angolul át vannak fordítva, de szerencsére az összeshez felkerült már a fordítás, így mi is el fogjuk tudni olvasni. Nagyon... intim érzés ezeket olvasni, és olyan hihetetlen, hogy így beengedtek minket a gondolataikba.
Az albumhoz tartozik még egy dalszöveg könyvecske is, amiben az album mind a 19 dalának eredeti, koreai szövege megtalálható. Ezenkívül két QR kódos kártya is volt benne, az egyikkel pénzt kaptál a Weply-s fiókodra (a Big Hit hivatalos shop-ja), miután kitöltöttél egy felmérést, ahonnét ugye tudsz albumot, merch-öt, tagságot, meg egyéb jóságokat vásárolni. A másik kártya egy nyereményjátékba enged neked bejutást, ahol sorsolás alapján választanak nyertest. Sajnos engem nem enged be az oldal, ahová be kellene szkenelnem a kódot, és így nem tudok részt venni benne, fogalmam sincs, miért, bár még mindig reménykedek, hogy megjavul az oldal, és be fog engedni (vagy talán majd írok egy emailt a BH-nak).

Notesz

Aláírt kártya
Matricák és fotókártya
Dalszöveg könyv

Na és akkor a legjobb dolog szerintem, hogy ezúttal nem egy fotókönyvet kaptunk az albumhoz, hanem egy olyan fotósorozat összeállítást, aminek minden darabja egy-egy külön poszter. A lapok szépen össze vannak rakva, és lehet lapozgatni, mint egy könyvet, de akár szét is lehet szedni, és mindegyik lap egyenként is poszterként funkcionálhat. A könyvecskében a koncepció fotósorozatok képei találhatóak meg, illetve vannak plusz, meglepetés képek is.


Fotókönyv






Az album a szent helyén

És így néz ki a 4. verzió:
4. verzió


Gondolataim: A szállítással nem vagyok megelégedve, mert az album több helyen sérült, illetve a poszter miatt nagyon fáj a szívem. Nem tudom, ez kinek a hibája, de sokkal jobban örültem volna, ha nekünk is inkább egy óriási csomagban küldik meg, mint az amerikaiaknak, biztonságosan, úgy, hogy ne sérüljön, mire ideér. A másik, ami kicsit zavar, hogy az egyik QR kódos kártyát nem tudom használni, mert nem enged be az oldal, de mivel ennek semmi köze nincs magához az albumhoz, ezért semmit sem ront az élményen. Az album tartalmával semmi kivetnivalóm nincs, minden nagyon szép, élvezhető, szóval nekünk száz százalékig megérte beruházni rá, és nagyon szeretjük. Ha van lehetőségetek rá, ti is mindenképp rendeljétek meg, de figyeljetek, hogy csak is hivatalos oldalakról, nehogy rosszul járjatok! Ha pedig esetleg lemaradtatok a BTS comeback-jéről, akkor itt hagyom nektek az összes MV-t, ami ehhez az albumhoz készült, hogy bele tudjatok hallgatni! 

Title dal: ON

ON - Kinetic Manifesto Film

BTS - Black Swan

Trailer: SUGA - Shadow

Trailer: J-Hope - EGO


Dal lista:

1. Inro: Persona
2. Boy With Luv
3. Make It Right
4. Jamais Vu
5. Dionysos
6. Interlude: Shadow
7. Black Swan
8. Filter
9. My Time
10. Louder Than Bombs
11. ON
12. UGH!
13. 00:00 Zero O'clock
14. Inner Child
15. Friends
16. Moon
17. Respect
18. We Are Bulletproof: the Eternal
19. Outro: EGO

Az album dalait pedig megtaláljátok a BANGTANTV csatornáján. Köszönöm, hogy benéztetek, remélem, tetszett a poszt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése