Korea ékkövei

2020-as kedvencek és csalódások

2021. január 2.

Mivel két napja véget ért ez a csodálatos 2020, úgy gondoltam, hozok egy rövidke listát a tavalyi kedvenceimről és a csalódásaimról. A kedvenceimről már írtam ismertetőt és véleményt, így csak a csalódásaimhoz fűznék pár szót.

*Kérlek, ne akadj ki, ha valamivel nem értesz egyet! Ez mind csak az én saját véleményem, te nyugodtan utálhatod az én kedvencemet, vagy szeretheted azt, amit én nem szerettem. 


Kedvenc 2020-as sorozataim


Flower Of Evil

[Ismertető és vélemény]



Train


Kedvenc 2020-as BL drámám

Where Your Eyes Linger
[Ismertető és vélemény]

Ezen filóztam egy darabig, mert sok szempontból a
Mr. Heart jobban tetszett, de valahogy mégis ez volt
az emlékezetesebb.



Sorozatok, amikben csalódtam

It's Okay To Not Be Okay


Tale Of The Nine Tailed

Erről a sorozatról nem írtam ismertetőt, mert 6 rész után dobtam.
Az első 2 rész nagyon jól indított, érdekes, vicces és izgalmas volt.
De a 3. résztől borzasztóan unalmas és elcsépelt lett.


The King: Eternal Monarch

Ugyanazért dobtam, mint az elődjét: egyszerűen unalmas volt,
már az első két rész is.


My Holo Love

Az egész egy Are You Human Too? koppintás, méghozzá a rossz fajtából.


Kedvenc 2020-as k-pop dalok

Ateez - Thanxx


Ateez - Black Cat, Nero
Igaz, ez csak egy cover, de akkor is.


Hwasa - Maria


AGUST D - Daechwita


BTS - Shadow


Jackson Wang - 100 Ways



K-pop csalódások

ENHYPEN - Given-Taken

Nagyon vártam ezt a debütöt. Tulajdonképpen nincs is baj ezzel a számmal,
de jobbra számítottam. Valamivel... egyedibbre.


GOT7 - Breath

A Not By The Moon egyszerűen gyönyörű volt,
de ezt a dalt valahogy nem sikerült átéreznem.
Nem is érzem úgy, hogy ez az ő stílusuk lenne.


Nos, ennyi lett volna ez a lista. Nektek mik voltak a 2020-as kedvenceitek és csalódásaitok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése