Korea ékkövei

Love Cells

2017. december 17.
Műfaj: fantasztikus romantikus, vígjáték

Részek száma: 15 (6 percesek)

Dátum: 2014

Főszerepben: Park Sun Ho (Ma Dae Chong), Kim Yoo Jung (Nebi), Nam Ji-Hyun (Seo Rin), Baek Sung-Hyun (Chung Ji-Woon)

Ismertető: Ma Dae Choong-hoz megérkezik Nebi, a szerelem sejt, aki segít neki szánalmas romantikus életét egyenesbe hozni.



Véleményem: A sorozatban az egyetlen dolog, ami zavart, az a webdrámák tipikus hibája volt: hogy a nagyon rövid idő nem hagy teret a cselekmény kibontakozására. Nagyon sajnáltam, hogy ilyen kevés idő volt a sorozatra. Nem volt össze csapott, csak minden nagyon gyorsan zajlott le, például a vége, mikor a dolgok izgalmassá váltak.  

Bár a történet totál abszurd volt, még a fantasztikus műfajhoz képest is, nagyon vicces és vidám sorozat lett belőle, ami apró titkokat is tartalmazott. A rövid idő miatt egy valami volt, amit nem egészen sikerült tisztáznom magamban ezekkel a titkokkal kapcsolatban, de hát ez minden webdrámánál így van.

Nebi egy nagyon aranyos karakter volt. Én valamiért vele és a sráccal kapcsolatban nem arra számította, ami történt. Egyszerűen eszembe sem jutott, végig csak arra koncentráltam, amit mutattak, és nem láttam bele semmi mást. De a végén, mikor a dolgok kicsit átrendeződtek (aki látta, tudja, miről beszélek), akkor nagyon megörültem, mert nekem egyáltalán nem Seo Jin, hanem Nabi volt a kedvencem. Aranyos, vidám lány volt, aki próbált egy valamire való embert faragni Dae Chongból.

Dae Chong... csóri srác egy tipikus léhűtő volt, aki semmit sem csinált egész nap, csak otthon lézengett, és nézte, ahogy lepereg előtte az élete. A sori végére sem sikerült magát kiverekednie ebből a képből, de ettől még nagyon szerethető karakter volt.

És nem mellesleg, Kim Woo Bin is vendégszerepelt a sorozatban! Nem kapott sok szerepet, de azt magához híven remekül csinálta. Igaz, nem igazán értettem, ki ő, és miért van ott... Ennek is az lehetett az oka, hogy a sorozat rövidsége miatt nem tudták kifejteni.

Azoknak tudom ajánlani, akik kicsit ki akarnak szakadni a mostani, melodramatikus drámákból, és akik nem félnek a kissé abszurd, elrugaszkodott sorozatokból. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése