Korea ékkövei

Titkok, amiket a koreai tinédzserek nem mondhatnak el a szüleiknek

2020. augusztus 9.

Ebben a bejegyzésben olyan vallomásokat, titkokat találtok, amiket koreai tinédzserek névtelenül osztottak meg, mert a szüleik tiltják nekik, vagy mert nem beszélhetnek róla/nem tudnak beszélni róla a szüleikkel. Ezek a titkok, vallomások nem csak azt mutatják, hogy mi az, amit egy gyerek nem mer elmondani, hanem azt is, hogy a szülők néha olyan konzervatívak, hogy nem értenék meg, és emiatt a tinédzserek nehéz időket élnek meg.

1. Amit a leginkább nem tudok elmondani, hogy... nagyon nehéz időszakon megyek most keresztül.

2. Tudom, hogy az apámnak viszonya van.

3. Nagyon sok BL drámát nézek (boys' love). Anyukám azt hiszi, az Atashin’chit nézem egész éjjel. 

4. Tavaly egy éven keresztül bántalmazott egy csapat fiú az iskolából. A tanárok azt mondták, ezt jelentem kell, de ha megtettem volna, a fiúk rájöttek volna, hogy az édesanyám egyedül nevel engem.

5. Nagyon sok mocskos gondolatom van, és azt hiszem, mindenki érdeklődik irántam.

6. Ott akarom hagyni a sulit.

7. Beleszerettem valakibe a saját nememből.

8. Apa, leszbikus vagyok. Azt kérdezted, kit mentettem el a telefonomban "Hercegnő" néven, és én azt mondtam, csak egy barátomat. De ő valójában a barátnőm.

9. Nem akarok sokáig élni.

10. El kell titkolnom, hogy én vagyok a 11. legjobb tanuló az egész iskolámban, mert a szüleim nem elég gazdagok ahhoz, hogy egyetemre járhassak.

11. Anyu, egyetlen barátom sincs.

12. Nem szabadna sminket viselnem, de titokban mindig kisminkelem magam az iskola mosdójában. A sminktermékeket is titokban veszem meg. 

14. Nem tudom azt mondani a szüleimnek, hogy "szeretlek". 

Forrás: ITT

1 megjegyzés: