Korea ékkövei

My Secret Romance

2017. október 31.
Műfaj: romantikus, vígjáték

Részek száma: 13

Dátum: 2017

Főszerepben: Song Ji-Eun (Lee Yoo-Mi), Sung Hoon (Cha Jin-Wook), Kim Jae-Young (Jung Hyun-Tae) és Park Shin Woon (Jang Woo-Jin)

Ismertető: Cha Jin Wook egy igazi szépfiú, aki a rövid távú kapcsolatokat kedveli. A családja egy óriási vállalat tulajdonosa. Sorozatos botrányai miatt az apja egyik szállodájában kénytelen dolgozni, ahol össze hozza őt az élet Yoo Mi-vel, aki az édesanyja esküvőjére érkezett Gangwon-ba, és akinek még sosem volt barátja. Az olykor kínos, de ugyanakkor rendkívül szórakoztató eseményeknek köszönhetően főhőseink egyre inkább kezdenek érdeklődni egymás iránt. Az új ismeretséget pedig egy mámoros éjszakával koronázzák meg... Vajon hogyan fog alakulni kettejük kapcsolata, amit többek között az is nehezíteni fog, hogy a férfi Yoo Mi főnöke lesz?


Felirat: ITT

Véleményem: Valami aranyos, romantikus sorozatra vágytam a napokban, és erre akadtam. Nagyon megvett engem magának az előzetese, tipikusan olyan sorozatnak tűnt, amit én imádok. Sajnos nem tudtam rögtön nekiállni, de pár nappal később végre nagy izgatottan nekiültem.

Egyszerűen imádtam. Ahogy befejeztem az első részt, álltam is neki a következőnek, és így tovább, egyszerűen nem bírtam abbahagyni. Pontosan azt kaptam, amire vágytam. Vicces volt, romantikus, és nagyon aranyos. Szinte faltam a részeket. 

Az első pár epizód után kicsit csalódott voltam, hogy csak 13 részen keresztül tudok majd nevetni Yoo-Mi és Jin-Wook cseppet sem unalmas kapcsolatán, de aztán beláttam, hogy ez így volt tökéletes.

De lássuk is szépen sorjában: kaptunk egy kicsit szerencsétlen, visszafogott lányt, aki nagyon is megszenvedte az anyja rossz hírnevét. Emiatt sem randizni, sem úgy öltözködni nem tudott, ahogyan szeretett volna, elmenekült a romantikus regények világába, hogy ott élje ki a vágyait. Erre betoppan az életébe a magabiztos, kihívó, fennhéjázó, nőcsábász férfi, aki ráadásul egy vállalat örököse. Szeretem ezt a felállást, persze csak ha rendesen fel tudják építeni a készítők. Itt nagyon jól megcsinálták, rengeteg piros pont nekik.

És mit is szerettem annyira a sorozatban? Először is, azt a tökéletes kémiát, ami a két főszereplőnk között volt. Annyira jól mutattak együtt, hogy öröm volt minden egyes jelenetük. És végre egy olyan sorozatot kaptunk, ahol a szereplőink között tényleges, amerikai jellegű csókok csattantak el. A két színész között pedig csak úgy szikrázott a levegő, amit egyébként a BTS videók is mutatnak. Sung Hoon és Song Ji-Eun nagyszerű párost alkottak, nagyon illettek egymáshoz.

Aztán imádtam a poénokat. Már az első résztől kezdve rengeteget lehetett nevetni a sorozaton, és ez a végére sem változott meg. Bár volt két rész, ami könnyeket fakasztott, de utána ismét visszatért a jókedv a sorozatba. Számomra a poénok egyik fő forrása Jang titkár volt. Imádtam őt, még egy ilyen arcot nem sok sorozatban találunk. Különc volt, egy kicsit fura, és ő ezzel nagyon is tisztában volt, de nem zavartatta magát, és pont ez tette őt viccessé. Imádtam minden jelenetét, főleg a Jin-Wookkal közöseket. Az ő bromanc-ük megunhatatlan volt.

Tetszett Jin-Wook jellemfejlődése is, ami egyébként rögtön az első rész után látszott. Ez ugyan egy kicsit gyors volt, de olyan szépen mutatták be, hogy egye fene, eltekintettem ettől. Teljesen hihetően volt átadva, hogy bizony a szerelem ezt teszi egy férfi szívével. Sung Hoon annyira jól hozta ezt a karaktert, hogy le a kalappal előtte, simán ki merném nevezni az év színészének.

Yoo-Mit néha nagyon sajnáltam az anyja miatt. Annak a nőnek valaki igazán tarthatott volna egy fejmosást, mert úgy viselkedett, mint egy 18 éves tinilány, akitől sokszor a hideg futkosott a hátamon. A végére hála istennek kicsit… miket beszélek, dehogy is! Egy fikarcnyit sem komolyodott meg, de az utolsó részben volt egyetlen egy jó pillanata, amiért megbocsátottam neki mindent.

Yoo-Mi az a fajta visszafogott karakter volt, akivel nem lehet minden második sorozatban találkozni. Ki tudott ő állni magáért, ha akart, és nem rángatta dróton mindenki. Na és igen, annyira cuki volt, mikor nekiállt csuklani, valahányszor valami kényelmetlen helyzetbe került! Sung Hoon sokat cukkolta őt emiatt, sőt, szándékosan hozta zavarba, hogy hallja csuklani.

Aminek külön örültem, hogy végre olyan sorozatot kaptunk, ahol nem kavart be egy harmadik személy a főszereplőink kapcsolatában. Természetesen volt egy-egy viszonzatlan szerelmes karakter mind Jin-Wook, mind Yoo-mi oldalán, de egyikük miatt sem kellett aggódni, hogy na akkor most teljesen belekutyulnak az amúgy szépen alakuló kapcsolatba.

Nagyon tetszettek a kis epilógusok is a részek végén, amik adtak egy kis pluszt a történetnek, és kicsit mélyebben elmerülhettünk a főszereplőink gondolataiban. Ezek az epilógusok néha pontosan azt a pluszt adták meg, amit a néző látni akart, de mégsem kapta meg; persze csak amíg végig nem nézte az epilógust.

És hatalmas piros pont, amiért ilyen gyönyörűen sikerült lezárni ezt remek sorozatot! Írtam az elején, hogy csalódott voltam, amiért csak 13 részes volt, de végül beláttam, hogy így volt tökéletes. Bizony ez így volt. Nem húztak-vontak semmit sem, mindenre pontosan annyi időt szántak, amennyi kellett. A külön válós jelenetek is alig másfél részt öleltek fel, és nem is volt szükség többre. Semmiből sem kaptunk túl sokat, vagy túl keveset, minden tökéletes volt adagolva, és 13 részben gyönyörűen el lett mesélve ez a történet.

Eddig csak pozitív dolgokat mondtam, mert én tényleg nagyon szerettem a sorozatot. De akkor lássuk azt az egy negatívumot: ha össze kellene foglalnom a történetet, egyetlen mondatban megtehetném. Nem volt különösebben erős történetváza a sorozatnak, életet megváltoztató fordulatok sem voltak benne. De egyszerűen nem számított, mert a romantika, a poénok és karakterek maguk épp elegek voltak, hogy életben tartsák a történetet. Egyszer sem éreztem azt, hogy ellaposodott volna a sorozat, vagy hogy már nincs kedvem nézni. Egyszerűen csak annyira jó kikapcsolódást nyújtott, hogy élveztem minden pillanatát.

Nagyon tudom ajánlani nektek, főleg ha mondjuk most vagytok túl egy nagyobb lélegzetvételű, komor, vagy nagyon tartalmas sorozaton. Mert ez nagyon jó kikapcsolódást nyújt, könnyed, vidám, aranyos, romantikus. 


3 megjegyzés:

  1. Sya.

    Én is imádtam a sorozatot, nagyon aranyis volt. 😍😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,
      örülök, hogy neked is tetszett! :)

      Törlés
  2. Imádtam van benne minden ami tökèletessè teszi az egèszet

    VálaszTörlés