Korea ékkövei

Vampire's Flower

2017. október 2.
Műfaj: fantasy, romantikus

Részek száma: 6 (12 percesek)

Dátum: 2014

Főszerepben: Kim Ga Eun (Seo Young), Seo Jae Hyung (Louis), Kim Hyung  Gon (Rekha), Lee Seung Yub (Baekhan) és Moon Hyo Joon (Akan)

Ismertető: A történet a híres internetes regény alapján készült, melyet a dél-koreai Alkonyatként tartanak számon. Seo Young, az emberlány és Louis, a vámpír története, akik a hatalmas erővel rendelkező Vámpírvirágot keresik a vámpírokkal teli világban.


Felirat: ITT

Vélemény:
Hűha. Hát jelenleg úgy érzem magam, mint akit átnyomtak egy részecskegyorsítón, és hirtelen azt sem tudja, hol áll a feje. Mikor először találkoztam a sorozattal, azt hittem csak vicc ez a 6 rész. De nem, komolyan mindössze egy 6 részes web-drámáról van szó. Eléggé fintorogva álltam neki, mert nem igazán tudtam, mi fog kisülni ebből a 70 percből.

Az alap történet nagyon jó. Adott egy hatalommal rendelkező virág, aminek megtalálója az egész vámpírtársadalom felett átveheti az uralmat, és ő maga válik a vámpírok Urává. Az kiderült, hogy a főszereplőnk nem magának akarta megszerezni a virágot, de hogy kinek, vagy minek, azt már nem tudjuk. Hogy akkor minek fáradozott ennyit, azt sem tudom… Tetszett az a momentum, mikor a 4 srác beköltözött a lány házába arra az időre, míg megtalálják a virágot, mert alapból szeretem az ilyet – nem, nem vagyok perverz, egyszerűen csak szeretem nézni, hogy az egyházban élő fiúk közel kerülnek a lányhoz és barátok lesznek; kivétel az az egy, aki szerelmes lesz belé, természetesen. Szóval ez a felállás tetszett. De aztán annyira gyorsan történt minden, hogy mire kettőt pislogtam, már nem is volt virág, a fiúk pedig elköltöztek.

Igen, ez a jó szó, amivel jellemezni tudnám a drámát: gyors. Rettenetesen gyorsan történt minden. Ez persze várható volt, hiszen mindössze 6 részről van szó. Kicsit olyan volt, mintha egy nagyon jól kidolgozott sorozat trailerét láttam volna. Az biztos, hogy nem értem, hogy nem lett ebből sorozat. Mert az alapötlet szerintem nagyon klassz, másrészről, ha mondjuk csinálnak belőle egy rendes 20 részes sorozatot, nagyon jól ki lehetett volna dolgozni, a szerelmi szál is szebb lett volna, az akciók és minden egyéb sokkal de sokkal jobb lehetett volna, lehettek volna benne kellően poénok – a poén forrás szerintem Rekha volt, akiről sosem lehetett tudni, hogy most épp kinek az oldalán áll. 

Az is zavart, hogy szinte semmit nem tudtam meg a vámpírokról: láttunk ugyan néhány képességet, amivel rendelkeznek, de sem azt nem tudjuk, hogyan is születnek a vámpírok, sem azt, milyen körülmények között élnek. A sorozat fő motívumáról, a virágról is csak azt tudjuk, hogy 150 éve ellopták az emberek. Hogy miért, és ki, nem tudni. Hogy miért szimbolizálja ez a hatalmat, nem tudni. Az „aranyvérű” lányról sem derült ki sok, hogy mit is jelent ez pontosan. Azt sem tudom, hogy a két fiú, Akan és Baekhan miért szolgálták Louis-t – főleg hogy ő ugye még csak át sem esett a felnőtté avatási ceremónián.

Szóval a lényeg az, hogy annyira gyorsan történt minden, hogy időm sem volt megemészteni, már történt is valami más. És emiatt nem jutott idejük a készítőknek arra, hogy szépen kidolgozzák a háttér világot, ami ugye a fantasy sztoriknál nagyon fontos. 


De ennek ellenére is tudom ajánlani, mert mint mondtam, az alapötlet jó, és érdekes, megéri egyszer megnézni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése