Korea ékkövei

A legfájóbb dolgok, amiket a koreai tinédzserek valaha hallottak

2020. szeptember 2.
A sorozatokból tudjuk (de a mi országunk sem kivétel), hogy a gyerekek nagyon gonoszak tudnak lenni egymással. Erről szerintem mindannyiunknak vannak emlékei. Most azonban egy olyan posztot hoztam, amiben koreai tinédzserek mesélik el, mi volt a legfájóbb dolog, amit valaha mondtak nekik.

1. "Pont olyan, vagy mint az apád. Ugyanaz a mocskos vér folyik az ereitekben."
2. "Olyan csinos lehetnél, ha egy kicsit lefogynál!"
3. Mikor az apám azt mondta, elvárja tőlem, hogy kifizessem a családom minden adósságát, amit a szüleim szedtek össze.
4. Amikor valaki, akinek kisebb szemei voltak, mint nekem azt mondta, hogy kicsik a szemeim.
5. Amikor egy barátom azt mondta: "Ez a ruha nem állna jól az olyan embernek, mint mi." Mármint, semmi baj azzal, ha így gondolkozik magáról, de engem miért kellett belevennie?
6. Mikor valaki nyilvánosan kellemetlen helyzetbe hozott azzal, hogy miután mondtam egy viccet azt mondta: "Ez nem volt vicces."
7. Atópiás dermatitisem (atópiás ekcéma) van, ezért van néhány seb a lábamon. Egy osztálytársam azt mondta, hogy olyan, mintha egy csomó gomba (mármint gombás fertőzés) lenne a lábamon.
8. Mikor egy kövér lány azt mondta, kicsik a melleim.
9. Nehéz időszakon mentem keresztül, és meséltem a barátomnak a problémáimról. Később kiderült, hogy rögzítette a beszélgetésünket, és mikor nem voltam ott, lejátszotta a barátainak, és nevettek rajtam.
10. Egy osztálytársam összevonta a szemöldökét, és azt mondta nekem: "Kurva ronda vagy."
11. Amikor sírtam Jonghyun (SHINee) halála miatt, és egy barátom azt mondta: "Jonghyun nem ismert téged, és már nem is fog."
12. Amikor egy barátom, aki gyakran nyilvánosan szekált azt mondta, hogy töketlen vagyok.
13. Amikor nem szereztem jó jegyeket az iskolában, egy közeli barátom úgy hivatkozott rám, hogy "az, aki rontja az osztályátlagot."
14. Egy időben zaklattak, és az apám megszidott, azt mondta, túl kéne tennem magam ezeken a kis problémákon, mert a társadalom a valóságban sokkal kibírhatatlanabb. Arra kényszerített, hogy én kérjek bocsánatot, és viselkedjek rendesen, hogy többet ne zaklassanak.
15. Van egy francia buldogom, és nemrég, mikor sétálni vittem valaki odajött, és azt mondta: "Miért olyan kutyád van, ami úgy öli az embereket, mint a háziállatokat?" Wow.
16. (hitetlenkedve) "Te megtudod csinálni?"
17. "Csak tiszta arcbőrre van szükséged, és nagyon csinos leszel."
18. Amikor vásárolni voltam, egy barátom azt mondta, hogy azok a ruhák nem fognak nekem jól állni, mert csak a vékony alkatú lányokon állnak jól.
19. Egyedülálló szülőként nevelt fel az anyám, és a tanárom mindig egy csomó plusz feladatot várt el tőle. Mikor megkértem, hogy ne terheljen túl minket, azt mondta, a többi gyerek sokkal gazdagabb, így az ő szüleiknek nincs idejük ellátni a kötelességeiket. 
20. "Miféle stressz? Mit tudsz te a stresszről?"
21. Amikor ötödikes voltam, elbuktam egy vizsgát. Azt apám azt mondta, ha így folytatom, meg fogja bánni, hogy én vagyok a gyereke.
22. "Van bármi, amiben jó vagy?"
Forrás: ITT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése