Korea ékkövei

Infinite új albuma és MV-je: Top Seed és 'Tell Me'

2018. január 8.
Aki már a kezdetek óta követ a facebookos oldalon, az tudja, hogy én nagyon nagy Infinite rajongó vagyok, ők a kedvenc bandám. ♥ Már tűkön ülve vártam az új albumot, a Top Seed-et, és az új MV-t, a Tell Me-t. A mai napon megjelent a Tell Me és az új album is. Az album teljes zenelistája megtalálható a Youtubeon, igaz, hogy nem legális módon, de nekem muszáj volt végighallgatnom a dalokat, mert eszméletlenül vártam a comeback-et. ♥ Egyáltalán nem csalódtam a fiúkban, iszonyú jó albummal tértek vissza, megért várni rájuk! Egész nap az új albumot hallgattam, nem tudok betelni vele. A Top Seed számai már kikerültek Melon.com-ra, és Genie Music-ra is! Kérlek, támogassátok őket egy lájkkal az MV-n, és a közösségi médiára felrakott számokon! ♥


Már elkészítettem hozzá a magyar feliratot, a videóra kattintva meg tudjátok nézni! ^_^ Remélem, tetszeni fog!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése