Korea ékkövei

Aftermath

2018. január 24.
Műfaj: fantasztikus, romantikus

Dátum: 2014

Részek száma: 1. évad: 5 rész, 2. évad: 6 rész (8 percesek)

Ismertető: A történet egy középiskolás fiúról, Ahn Dae Yong-ról szól, aki egy baleset következtében 3 napig kómában fekszik a kórházban. Mikor felébred, különös képesség birtokába kerül: az emberek szemeit vagy vörösnek, vagy kéknek látja. A vörös szeműek meghalnak, a kékek gyilkolni fognak. Megpróbálja ezt a képességét arra használni, hogy embereket mentsen. Ám a hírnév lassan a fejébe száll, miközben felbukkan a színen egy másik srác, Kim Joon Goo, akinek hozzá hasonló képességei vannak. 

Főszerepben: Kim Dong Joon (Ahn Dae Yong), Sun Joo Ah (Joo Hee Kyung) Kim Geun Hyung (Kim Joon Goo), Kim Min Suk (Jo In Ho)

Online: Sorozatbarát

Véleményem: Csak egyetlen egy problémám volt a sorozattal. Rövid volt. Iszonyatosan rövid egy ilyen jó sztorinak. De hát minden rövidke webdrámának ez az átka: jó sztorik, kevés idő. Nagyon örültem volna, ha egy hosszabb sorozatot kap ez a történet, mert tényleg érdekes volt. Egyrészt maga az alapsztori, miszerint Dae Yong képes látni, hogy kik fognak meghalni, és kik gyilkolni. Aztán a karakterfejlődések is érdekesek voltak. Gondolhattuk, hogy a médián keresztül szerzett hírnév a fejébe fog szállni, de kicsit jobban is kifejthették volna, kicsit többet is mutathattak volna, ha egy rendes sorozatot kap. 

De így is nagyon tetszett. Nagyon szerettem a főszereplőnket, még akkor is, ha egy picit arrogánssá vált. Tényleg nem volt vészes, de azért látszott, hogy élvezi a dolgot. De hát melyik 18 éves ne élvezte volna, ha mindenki rá figyel, az ő hőstetteire? Érthető volt. És még így is meg tudott maradni egy pozitív, szimpatikus srácnak, és ennek örültem. A hősnőnk annyira nem vett meg magának, végig szkeptikus voltam vele szemben. Nem volt vele bajom, de nem is szerettem meg. In Ho-t pedig szerintem csak az őt alakító színész, Kim Min Suk miatt imádtam. Ennek a srácnak egyszerűen rémcuki feje van! Nem lehet nem vigyorogva nézni őt. A karakterének igazából nem sok szerepe volt, nem zavart sok vizet, de a színészt imádom.

A gonosz karakterünk meg egy az egyben egy pszichopata volt. Olyan nevetése volt, amitől borsódzott a hátam. Meg hát eleve, olyan tárgyilagosan, sőt, élvezettel beszélt arról, hogy meg fogja ölni az embereket, hogy én csak lestem, mint boci az új kapura. Tényleg nagyon sajnálom, hogy nem lett belőle egy normális hosszúságú sorozat. Még ebből a pszichopata Joon Goo-ból is tök sokmindent ki lehetett volna hozni. És akkor így jobban látszódott volna Dae Yong karakterfejlődése is. De hát így alakult. Mindenesetre tudom ajánlani mindenkinek, akinek van egy szabad délutánja, hisz gyorsan végig lehet nézni. Annak ellenére, hogy rövid, igazán jól meg lett csinálva, nem lesz zavaró a rövidke idő.

2 megjegyzés:

  1. Online a fordító oldalán is nézhető. https://forum.ezoritusubs.com/viewtopic.php?f=11&t=20
    Nagyon szeretem ezt a sorozatot.

    VálaszTörlés