Korea ékkövei

Felismered a doramákat a leghíresebb sorairól? (Kvíz)

2021. február 1.

Már nagyon régóta szerettem volna ilyen kvízt hozni nektek (meg úgy egyébként nyitni egy új rovatot, ahol rövidke, játékos doramás és k-popos kvízeket tölthettek ki), de amikor először rákérdeztem, nem igazán kaptam válaszokat. Szóval úgy döntöttem, önállósítom magam, és megnézem, mi sül ki belőle, ha csinálok egyet. 

Ebben az elsőben híres sorokat találtok egy-egy sorozatból, és fel kell ismernetek, melyik doramából valóak. Írjátok meg, mennyit sikerült eltalálnotok, és hogy szeretnétek-e még kvízeket. Jó töltögetést. ^-^ 


5 megjegyzés:

  1. Köszönöm jó volt még nem láttam minden sorit de igyekszem

    VálaszTörlés
  2. Tetszik a játék, de nagyon sok filmet még nem láttam, ezért csak totózok... :D

    VálaszTörlés
  3. Én is totóztam, így amit megismertem abból 3 lett csak jó! brühüüü

    VálaszTörlés
  4. Érdekes volt de elbuktam .wow köszi szépen .

    VálaszTörlés